Objednejte do 16:00 a odešleme ješte tento den
Informace o platebních kartách neukládáme na našich serverech
Pro vybrané produkty nabízíme dopravu zdarma
Po obdržení Vaši objednávky ihned zjistíme dostupnost Vašeho zboží a v případě, bude-li skladem, připravíme expedici a předáme přepravní společnosti, která Vám zboží doručí až domů. Nebude-li zboží skladem, zjistíme dostupnost a budeme Vás okamžitě informovat.
Objednávky přijaté o víkendech, či svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.
Vyhrazujeme si právo provést změnu přepravní společnosti bez výslovného upozornění zákazníka a to v případě, že zásilka svým rozměrem, váhou, či povahou nesplňuje přepravní podmínky zákazníkem vybrané přepravní společnosti. Proto bude následně zvolena ta přepravní společnost, která umožní přepravit zásilku na místo určení. V případě, že tímto krokem dojde ke změně celkové ceny zásilky, bude zákazník prodejcem okamžitě informován a požádán o její odsouhlasení.
Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Pro rychlé vyřízení škodní události zašlete kopii sepsaného protokolu náš e-mail.
Cena dopravy je vždy zobrazena v „Pokladně“, kde je přesně vidět kolik vybraná doprava bude stát a to včetně případné dobírky.
Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu (některé servisy provádějí svoz zboží k záruční opravě ZDARMA). Jejich seznam naleznete v návodu, záručním listu (pokud je k danému zboží vydáván). Existenci a dostupnost servisního střediska lze také ověřit na internetových stránkách konkrétních výrobců.
V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu dané značky, uplatněte reklamaci u nás. Než odešlete vadný výrobek na reklamaci, kontaktujte nás e-mailem pro přidělení reklamačního čísla RMA!
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.